Endnu en gang valgte vi at pakke bilen og tage teltet med på en 5 dages tur til Herning. Denne gang var det Anja der var den “heldige” vinder 😊

Onsdag ankom vi til pladsen, og desværre kunne vi ikke få vores vanlige plads, da den stod under vand. Der var varslet storm, så derfor galt det om at finde en plads, med så meget læ som muligt. Men det var en umulig opgave! 😔 Så vi fik tildelt en plads i nærheden af messebygningerne, og begyndte at pakke teltet ud. Inden vi fik kigget os om, stod Søren og Amalie fra teltgruppen og spurgte om de ikke skulle hjælpe. Indrømmer da gerne at jeg ikke ved om vi havde fået teltet op uden dem 😝 Så stor tak til jer 😊

Onsdag aften skulle vise sig at blive yderst spændende! Eller nervepirrende kan vi også kalde den😱 Det stormede simpelthen så vildt! Vi måtte sidde og holde væggene i teltet, da teltet ellers lagde sig ned. Det er så ulempen ved lufttelt! Natten var virkelig lang, da man hele tiden var overbevist om at NU havde stormen rykket teltet i stykker! Men teltet klarede sgu stormen uden så meget som en bardun der var rykket i stykker. Så man må konstatere, at Outwell er kvalitet, og vejen frem hvis man skal have telt 😝

Torsdag brugte vi på at sidde og hygge i teltet, og nød at det ikke stormede 😂 om eftermiddagen tog vi os en laaaaang morfar på tre timer, for at indhente søvnen som vi ikke fik om natten. Om aftenen kørte vi ud til Klaus og Mai, og havde en super hyggelig aften. Det sneede helt vildt, så det var rart at kunne sidde  inde i varmen imens 😝 Vi havde dog ikke lige tænkt over, at vi jo så ikke havde varme i teltet imens vi var på besøg. Så da vi kl 00.30 kom tilbage til teltet, blev vi mødt at dette syn!!!

Man bliver altså lidt paf, og ved ikke rigtig hvad man skal sige 😂😱 Der var flere hundrede kilo sne på taget, og det kunne vi på ingen måde klare selv! Så igen kom nogle teltcampister (dog afsted i campingvogn) os tilundsætning. 5 mand (og kvinde) måtte der til for at rejse teltet op igen. Sovekabinen blev rykket i stykker, men det er repareret igen 😊

Alligevel startede jeg første messedag, med at styrte ned til Outwell standen og købe mig et nyt stooooort telt 😝 fik det til en helt fantastisk pris! Det må være messens bedste køb 😊

Link til teltet: Outwell phonix 7 atc

Lørdag har det regnet i nærmest et døgn, og pladsen er en stor pool. Som Jesper siger, så burde vi sætte fisk ud, så det i det mindste kunne bruges til noget nyttigt 😂 Der er så meget vand! Pladsen er en stor gang mudder- kan virkelig ikke anbefales når man er i telt, og kører i en tung el-kørestol! Jorden under teltet er så mudret og blød, at jeg umuligt kan vende i teltet, uden at rykke teltbunden i stykker 😔 Men vi har taget det med højt humør, og har haft en fantastisk tur!

Har været sammen med nogle skønne mennesker som jeg kender fra diverse teltgrupper, og mest af alt fordi jeg har delt turen med en af mine fantastiske hjælpere. Hun har gjort en af mine skøre idéer muligt. Tak Anja ❤

Vi måtte også lige en tur forbi Care & Relax standen i hal H, for at få en tur i massagestolen. Jeg købte jo en sidste år, og jeg er afhængig! Hvad den stol ikke kan gøre for min forkvaklede krop er ikke småting! I’m in loooove ❤❤

Nu ligger vi her i sengen lørdag aften, efter at have pakket tingene i bilen- så kun telt, gulv og senge er tilbage. Vi skal sove med vores dejlige nye puder 😂😂 Imorgen har Søren og Amalie igen tilbudt deres hjælp til at pakke teltet sammen. Pga mudderet kan jeg umuligt køre rundt udenfor, så kan ikke hjælpe Anja med at pakke teltet sammen. Så jeg er yderst taknemmelig for at der findes skønne mennesker med hjertet på det rette sted 😊👍🏻 generelt har vi mødt en del hjælpsomme mennesker på denne tur!!

Sådan en tur koster meget på den fysiske front. Det kræver flere dage på langs efterfølgende, da det giver en del flere smerter. Men på den mentale front er det det hele værd ! Jeg tager gerne nogle dage på sofaen ledsaget af smerter, når jeg har en fed tur at tænke tilbage på 😊😊